Значи.... за два дена ми падна акумулатора. След като сложих друг акумулатор, забелязах, че ми мига непрекъснато индикацията за отоворен преден капак (над километража има на рисунка една кола и най-горната "чертичка" мига). Очевидно е, че това е индикация за някакъв проблем, защото ако беше просто заради бутона на капака, нямаше да мига, а щеше да свети постоянно. Отделно, че мерих бутона и всичко си беше ОК с него. Някой има ли идея какво значи това?! Или може би единственото ми спасение е диагностика?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мига индикацията за отворен капак
Collapse
X
-
това което ти мига ( ако е над колата ) е индикация за активиран имобилайзер. Кога точно ти мига? Когато е запалена колата или не. Когато ти мига можеш ли да я запалиш? Щот аз не мога да запаля колата докато не заключа и отключа с оригиналното дистанционно. Тогава се дезактивира имобилайзера, съответно лампичката гасне и вече мога да паля. Пиши как я отключваш - с оригиналното дистанционно или с някво друго... и въобще работи ли ти имобилайзера (оригиналния имам впредвид)?Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
... и двете зелени
-
Ами, колата е с оригиналната аларма, така че предполагам, че е и с оригинален имобилайзер (ако има такъв), който не знам дали работи, но досега не е правила такива неща колата. Отключвам я с дистанционното, с което я купих (прилича на оригинално - в смисъл има си емблема на алфа). Мига постоянно - дори когато колата не е на контакт. Въпреки, че мига, колата си се пали (стига акумулатора да не е паднал)
П.П. За лампата, която мига..... В средата (между скоростомера и оборотомера и малко над тях) има схема на колата погледната отгоре с отворени 4-и врати, нещо като ЧЕРТА ПРЕД КОЛАТА и нещо като светлини зад колата. Когато всичко е наред след контакт тази схема свети известно време, след което загасва. Ако нещо е отворено, след контакт схемата светва и след определено време остава да свети като свети само индикацията за отворена врата (примерно). Е сега след схемата си загасва, но въпросната ЧЕРТА ПРЕД КОЛАТА продължава да мига![/b]
Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Смея да изкажа мнение. че въпросната чертичка се отнася до оригиналната аларма (ако я има), а за имобилайзера има друга индикация-едно оранжево ключе на таблото, което гасне след като дадеш контакт и компютъра съответно разпознае чипа в ключа. Така, че аз мисля, че проблема ти е в алармата..164 2.0 T.SPARK '97
Honda CBR 929RR Fireblade
Comment
-
Първоначално публикувано от PeichoСмея да изкажа мнение. че въпросната чертичка се отнася до оригиналната аларма (ако я има), а за имобилайзера има друга индикация-едно оранжево ключе на таблото, което гасне след като дадеш контакт и компютъра съответно разпознае чипа в ключа. Така, че аз мисля, че проблема ти е в алармата..За 164-ка ли говориш? Всъщност не съм виждал 164-ки от 97 г. твойта да не е с чип в ключа?
Иначе лампичката е за алармата И имобилайзера. Самата фабрична аларма дезактивира имобилайзера. Като спре да свети лампичката тогава можеш да палиш, поне при мен е така. А твойта щом можеш да я палиш и лампата да си свети... значи може някой да е шунтирал имобилайзера или ако нямаш такъв, то тогава проблема е в алармата. Всъщност продължава ли да ти се разрежда акумулатора? Щот и на мен преди два дни ми паднаДадох й ток от служебната ... вчера и на служебната й падна акумулатора
проверх да не би да съм забравил някой плафон вкючен - не. всичко си беше нормалмно... как така паднаха и двата акумулатора изведнъж и на мен не ми стана ясно. днес и двете си палят без проблем.
Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
... и двете зелени
Comment
-
Първоначално публикувано от SISДайте поне линк към някакво ръководство. В manual-а към колата, пише 2 страници, но на италиански.Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
... и двете зелени
Comment
-
Хм, вчера в Италсервиз не можаха да се свържат с компютъра (едва намериха куплунга преди това - потресен съм), а във Ванто ми казаха, че нямало смисъл, имали много работа (очевАдно не им се занимаваше). След това се помъчих сам и установих, че въпросната индикация светва точно като пускам и спирам алармата. Доколкото разбрах от manual-a, с коойто идва колата, тази индикация е свързана точно с алармата като май започва да мига, когато има някой датчик, който не е наред. Та сега търся схема с местоположението на датчиците на алармата. Ще ги проверя всичките, заедно с ключовете по вратите, багажника и капака.
П.П. Григор, ако имаш време и желание напиши с няколко думи за какво точно служи въпросната индикация, че не го разбирам италианския и е направо мъка да се опитвам да си интерпретирам писанията в user manual-aAlfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Пусни го тук оригиналния текст. Търтея много го чува 'талянския да знаеш от менAlfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00fПусни го тук оригиналния текст. Търтея много го чува 'талянския да знаеш от мен
иначе колега дай го тоз мануал да го видим кво пише в него
ПС пия ромНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от AndrewПървоначално публикувано от PeichoСмея да изкажа мнение. че въпросната чертичка се отнася до оригиналната аларма (ако я има), а за имобилайзера има друга индикация-едно оранжево ключе на таблото, което гасне след като дадеш контакт и компютъра съответно разпознае чипа в ключа. Така, че аз мисля, че проблема ти е в алармата..За 164-ка ли говориш? Всъщност не съм виждал 164-ки от 97 г. твойта да не е с чип в ключа?
Иначе лампичката е за алармата И имобилайзера. Самата фабрична аларма дезактивира имобилайзера. Като спре да свети лампичката тогава можеш да палиш, поне при мен е така. А твойта щом можеш да я палиш и лампата да си свети... значи може някой да е шунтирал имобилайзера или ако нямаш такъв, то тогава проблема е в алармата. Всъщност продължава ли да ти се разрежда акумулатора? Щот и на мен преди два дни ми паднаДадох й ток от служебната ... вчера и на служебната й падна акумулатора
проверх да не би да съм забравил някой плафон вкючен - не. всичко си беше нормалмно... как така паднаха и двата акумулатора изведнъж и на мен не ми стана ясно. днес и двете си палят без проблем.
164 2.0 T.SPARK '97
Honda CBR 929RR Fireblade
Comment
Comment